plán na prosinec
Plynule odříkám všechna vyjmenovaná slova. |
Rozeznám slova příbuzná k vyjmenovaným slovům. |
Správně doplňuji hláskové skupiny bje, bě, pě, vje, vje, mně, mě |
U běžných slov určím slovní druhy. |
U podstatných jmen určím pád, číslo, rod a vzor. |
Rozlišuji formy dopisu (dopis pro kamaráda, dopis dospělé osobě). |
Správně napíšu dopis (oslovení, ukončení). |
Rychle a bezchybně dělím zpaměti. |
Písemně dělím dvojciferným číslem. |
Vypočítám obsah čtverce a obdélníku. |
Dovedu vysvětlit postupné zhoršování česko – německých vztahů. |
Znám rok počátku a konce 1. sv. války. |
Vysvětlím důvod vzniku 1. sv. války. |
Vyjmenuji hlavní státy, které proti sobě bojovali v 1. sv. válce. |
Dokážu vysvětlit pojem legionáři. |
Znám datum vzniku Československé republiky. |
Znám jméno prvního československého prezidenta. |
V několika větách popíšu způsob života v Československé republice v období mezi válkami. |
Vyjmenuji planety Sluneční soustavy podle vzdálenosti od Slunce. |
Popíšu fáze Měsíce. |
Vysvětlím, proč se střídá den a noc a roční období na Zemi. |
Snažím se doma často číst knížky, které jsem si půjčil/a v knihovně. |
V aktovce nosím pouze věci na daný den (chystám si podle rozvrhu). |
Při společné práci se co nejvíce zapojuji. |